2010. február 15., hétfő

Testet öltött angyalok

Visszatekintve életünk tőrténéseire láthatjuk hogy mindíg voltak mellettünk angyalok.
Emberruhában. Volt aki leigázott, volt aki megalázott, volt aki elutasított volt aki pofont adott,
volt aki lenézett és még sorolhatnám. Valóban, angyalok lennének ?...Minden angyali érintés az
ami megérint, gondolkodásra, változtatásra késztet. Amikor valójában tudatosan létezünk,
amikor a tudatosság misztériumát éljük, ismerjük fel az angyali létezőket. Segítők ők.
Választ, inspirációt közvetítenek, köztünk élnek. Ha flusztrált vagy és nem tudod merre,
csak figyelj ! Megkapod a választ. Vagy a szíveden keresztül vagy lehet hogy a szomszédoddal
való beszélgetésen vagy egy újságcikk segítségével megjön a válasz. Ne hagyd figyelmen kívül !
Neked szól ! Nekem személy szerint pár nappal ezelőtt jött egy földreszállt angyal képében a
megerősítés és valami, ami megerősített hitemben, még inkább önmagammá válhattam.
Ami vagyok mert Én vagyok!Felvállalom azt AKi Vagyok ! Felelősségetvállalok MAGamért ! Az újjászületés folyamatát éljük. Én boldogan részt veszek benne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése