2010. január 19., kedd

Bemutatkozó

Nagy Mária vagyok, Marinkának neveztek el a szüleim, s így is hívnak akik ismernek.
Megjártam a fent és lent, megtapasztalva annak átalakító, sorsformáló erejét.
Tanítóm az élet és az életem különböző színterein levő emberek voltak és vannak. Konkrétan ha nevesíteni kellene elsőként a szüleimet említeném, a családot mint összetartó erőt és gyökeret, hisz egészséges gyökér nélkül milyen lehetne a fa maga és a hajtásai nevelései.
A Nemzetközi és Magyarországi Tudományos Metafizikai Akadémián, ahol remek oktatók tanítottak, Metafizikai Pszihoterapeuta végzettséget szereztem így hivatalosan is művelhetem lélekterapeuta minőségem. Ezen belül a Radiesztézia, Regressziós terápia, társkapcsolati
tanácsadás , családterápia, Gestalt Terápia, Synchrotyze, Matrix Transformation, az Univerzum energiájával való gyógyítás, és egyéb sajátos egyénre szabott lehetőség van a palettán. Családban élek, társam a férjem akire felnézek és tisztelek. Közös gyermekünk fiú, Ő már felnőtt és éli önálló életét, nagyon büszke vagyok rá. A vágyam az, hogy tiszta forrásból fakadó, igaz szereteten alapuló energiákat közvetíthessek. A lélek tisztasága a test egészsége, mert ami gyógyír a lelkednek, az gyógyszer a testednek. Ebben a szellemiségben kívánok tevékenykedni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése